Pomoć

Gyakran Ismételt Kérdések

A weboldalunkon történő vásárlás megkönnyítése érdekében megválaszoltuk a leggyakrabban feltett kérdéseket. Hiszünk abban, hogy a válaszok segítenek Önnek abban, hogy a kívánt terméket a lehető legegyszerűbben rendelje meg.

Mik a szállítási idők?

A házhozszállítás a megrendelt árut a raktárba történő beérkezéstől számított 24 órán belül kiszállítja.

Átvehetem magam a rendelésemet az üzletben?

A megrendelt alkatrészeket átveheti az ETAuto üzletében, a 7800 Siklós, Felszabadulás utca40, miután megkapta az értesítést, hogy a rendelés készen áll az átvételre. A kirendeltség munkaideje hétfőtől péntekig 8:00 órától 16:00 óráig tart.

Mennyi a szállítási költség

30.000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes. 30.000 Ft alatti rendelés esetén a szállítás 2500 Ft.

Kérhetek áfás számlát?

Itt megtekintheti a részletesebb információkat.

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

A megrendelt termékek kifizetésére elöreutalással (Internetbank, általános fizetési bizonylattal bankban vagy postán), hitel- és betéti kártyával , Paypal-lal vagy a küldemény átvételekor készpénzzel van lehetőség. Itt talál további részleteket a fizetési módokról.

Kaphatok e-mail értesítést az akciókról?

Lehetőség van e-mailes értesítések fogadására, elég az e-mail címet megadni a Kezdőlap Tájékozódj és kapj előnyöket mezőben, és regisztrálj.

Hová küldhetek dicséretet és panaszokat?

Ha kérdése, dicsérete vagy panasza van, küldjön nekünk e-mailt a ertekesites@autoalkatresz.bolt.hu címre.

Milyen munkaidőben lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

A telefonos ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között tart nyitva.

Mikor tudom visszaküldeni a megrendelt alkatrészt?

Az áru a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldhető. Az áru visszaküldésének részleteit itt találja.

Hogyan mondhatok le egy rendelést?

A megrendelés törléséhez a ertekesites@autoalkatresz.bolt.hu e-mail címre kell küldenie a rendelési számot.