Reklamáció, visszaküldési feltételek
Az panaszok@autoalkatresz.bolt.hu e-mail címre küldött levélben jelezze visszaküldési szándékát, kollégáink a beérkezések sorrendjében mindenkivel felveszik a kapcsolatot.
Amennyiben az elállási időn túl derül ki, hogy az alkatrész nem megfelelő (hibás rendelés vagy egyéb ok miatt), akkor az alkatrész visszavételére kizárólag e-mailben vagy telefonon történő egyeztetés alapján tudjuk elbírálni. Visszaküldés során, kérjük legyen körültekintő, csak sértetlen árut és csak sértetlen csomagolásban (bármilyen szakadás, firkálása, szennyeződése nélkül), eredeti állapotban tudunk visszavenni. A biztonsági plombával ellátott termékeknél, a plomba eltávolítása esetén a termék visszavételre nincs lehetőség. A jóváíráshoz szükséges a számla. Kérjük, ebben az esetben adja meg a pénzvisszaküldéshez a postacímét és bankszámla számát.
Utánvéttel vagy portóval visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. A visszatérítést mindaddig visszatartjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.